Decluttering my makeup

18:37

Ne znam koliko ste upoznati s ovakvim videima na Youtubeu, ali ja sam doslovno hipnotizirana ovakvim tematskim videima. Svaki dan ih gledam i razmišljam bili ja to takoder bacila. (Ako niste upoznati, Youtuberi rade videe pod nazivom Declutter i bit ovakvih videa je zapravo što će ostati u njihovoj kolekciji, a što će proslijediti dalje ili baciti uz razloge) 


Ako vas zanima što ću baciti ili proslijediti slobodno nastavite čitati. Naravno ako je netko zainteresiran za nešto rado ću poslati s Tiska. Bolje da šminka bude zbrinuta nego da skupljaju prašinu kod mene. 

Uzivajte! 

Prosao rok trajanja. Promjenio je miris, sastav, izgled i boju. 

Prva quatro paleta ikada. Bacam ju jer ju zaista više ne koristim. Sjenila se truse, nisu pigmentirana. 

Jednostavno, sivi tonovi mi ne pasu. Dat cu je nekome. 

Prosao rok trajanja i vec je zamjenjena novim pakiranjem. 

Nikako na zelenu granu s ovim rumenilom. Pokušala sam i u kombinaciji s vodom, ali pigmenta nema. Samo shimmer. 

Imam ga vec 6 godina i koristila sam ga svega par puta. Mislim da ga necu koristiti i bezveze propada. Ako nekome ne smeta što je star i što ne znam kada je kupljen, a želi ga neka se slobodno javi i dogovorit ćemo se. Ljubav u mojoj kolekciji nažalost nema. 

ova krema mi nikako ne pase i proslijedit cu je mami. 

Gledate li vi te videe? 
Jeste se vi sentimentalno vezali za sminku ili ju s lakocom bacate/dajete?

You Might Also Like

13 komentari

  1. Super, mislim da ćemo i nas 2 raditi ovakve postove, jer ima toga što nam ne paše ili je prošao rok. Nisam sentimentalno vezana za šminku i ne volim da mi se "sto godina" povlači po ladicama ako ne koristim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je zao sto se nisam sjetila ranije za ovaj post, jer sam prije nekih mj. dana doslovno prepolovila svoju makeup kolekciju. Drago mi je da sam vam dala ideju :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Dobila sam ga koristeni na poklon jer sam ga htjela i najgore je sto ne znam procijeniti koliko je star i strah me je da je prosao rok trajanje, upravo zbog toga ga ne koristim. Tisak je upravo dobio verziju xs paketa pa eto ako nekome to ne smeta mogu ga poslati u zamjenu za nesto.

      Izbriši
  3. Odlična ideja za post! Prije neka 3-4 mjeseca bih imala materijala za tri takva napisati haha. Svela sam kolekciju na najnužnije. Povremeno mi baš treba to da se riješim starih nagomilanih stvari da bi se napravilo mjesta za nove ;) odličan post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, jos da imam hrvatsku tipkovnicu pa da imam i hrvatska slova poput ccszd. Bas mi je zao sto sam se kasno sjetila za ovaj post :(

      Izbriši
  4. Odličan post :) proizvode koji mi ne odgovaraju odmah proslijeđujem dalje ili ih bacam ako su loši.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uppravo tako. Nema razloga da skupljaju prasinu kada na njegovo mjesto moze doci nesto bolje i korisnije ;)

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Tisak je upravo dobio verziju xs paketa pa eto ako nekome to ne smeta mogu ga poslati u zamjenu za nesto.

      Izbriši
  6. jaako mi je lijep mac ruž, ali nemam nista toliko staro da ti dam za zamjenu..xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. šteta, bas si sad razmisljam da ga stavim u neko darivanje koje ce biti uskoro. Stay tuned!

      Izbriši

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe