Wet n wild sjenila

12:36


Nakon 3 tjedna ne pisanja napokon sam dobila laptop s hrvatskom tipkovnicom ( aleluja za slova kao što su čćšđž). Da vam prepričam što sam radila zadnjih dva-tri tjedna; apsolutno ništa. Doslovno nisam imala vremena za pomaknuti se. Krenula sam u autoškolu i jednostavno nemam vremena za ništa. Kako trenutno ležim bolesna u krevetu, uhvatila sam vremena da vam napišem neki post. Post vam pišem u jednodjelnoj pidžami iz Lidla i bas mi je lijepo, osim što imam osjećaj da će mi se glava doslovno raspasti. 



E738 (Comfort Zone/ Zone de confort)


Ova paletica sjenila se sasoji od 8 sjenila. Na jednoj strani sjenila su zemljanskih ( jel' to uopće riječ?), a s druge strane imamo zelene tonove i zadnje sjenilo na toj strani ima plavi shimmer. Ta nijansa je stvarno kao da je došla s Marsa; neobjašnjiva.



Cijenu ove palete ne znam jer sam ju dobila kao poklon

Odlična je za početnike i za everyday look. Probala sam ju bez baze i nisu jako pigmentirane nijanse, ali su odlične u smislu da se ne truse i ajmo reći da su glatke.
Ambalaža je tipična. Što ja mislim pod tipična? ( Mislim da neće izdržati dva pada). Veliki + kod wet n wilda je taj da oni sve zapakiraju tako da imaju i Saftey sealed for your protection, s tim znam da nitko pije mene nije koristio taj proizvod i ako ste higijeničat, toplo vam preporučujem da kupite nešto od njih, sigurni ste što se tiče tog pogleda.

Preporučujem? Da, ako ste u stisci s novcem ili ako ste početnik. Odlična je za everyday lookove. Imam je i svaki dan ju koristim za školu.


E335 (Silent Treatment)


Ovaj trio od njih mi je must-have. Defintivno predivne nijanse i još bolja pigmentacija od Comfort Zone, bit ću iskrena i priznati da me je to jako iznenadilo. Koštala je otprilike 30 kuna. Postojanost je još veća nego kod prijašnje palete i defintivno svima preporučujem. 


Nedostatak? Kako ju svakodnevno koristim, kutijica tj. poklopac je olabavio i zna se u torbi sama otvoriti, ali proizdvod ostaje na mjestu.

Preporučujem? Definitvno da! Svaka cura mora u svojoj kolekciji imati odličan trio za svakodnevni look.


WET N WILD PLUS
Što mi se najviše sviđa kod njih?
Sigurnost kod zapakiranih proizvoda, cijena, i defintivno kakvoća proizvoda što je meni jako važno.

Koristite li vi wet n wild proizdvode?
Kakva su vaša iskustva?
Imate li još neke preporuke za mene što bih trebala probati?
Gdje ih kupujete? Prkeo neta ili u prodavaonicama u Areni(Zagreb)?

You Might Also Like

8 komentari

  1. Imam nekoliko wet'n'wild proizvoda i zasigurno su mi sjenila i ruževi najdraži. Paletu Comfort Zone koristim već oko godinu dana i rado posežem za njom i na svakodnevnoj bazi, za tu cijenu je super pigmentirana. Isto tako zamjerka je loše pakiranje i ruževa i paleta jer ako ih negdje nosim (a ja to činim često) jednostavno se pokidaju i izgledaju ružno. Haha ali mogu se pomiriti s tim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja isto se mirim s tim, a cherry bomb je izvrsni dupe za mac rebel!! :) imala sam ga proslu subotu dva sloja i nakon ljubljena i pijenja ostao je netaknut. Nisam mogla vjerovati, ali bila sam jako skepticna iz razloga sto je jako suh i tesko se nanosi. :D

      Izbriši
  2. Nadam se da ćeš ozdraviti što prije :) Imam njihovu paleticu The Naked Truth i super mi je za svaki dan i izlaske na kavu :) S ruževima se nisam baš našla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga na lijepim željama!
      Ako izostavimo dio da poklopcem mozes doslovno prepoloviti ruz ako si malo pijan (been there done that), sve u svemu meni su predivni bas zato sto se tesko nanosi, a za mene to znaci da se i tesko skida s usana. Znam da mi je dragi psovao sve po spisku jer su ga frendovi zezali da ima ruza, a sta mu ja mogu :P

      Izbriši
  3. Baš mi izgledaju simpatično za nekakav dnevni look.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina, odlicni su za dnevni look, ali nazalost nikako ne mogu dobiti nikakav drastican look s njima.

      Izbriši
  4. Imam jednu wnw paletu,ljubičastih nijansi i baš mi je draga. Sjenila su mekana i dobro se blendju,sviđa mi se dugo i ova tvoja ali suzdržavam se od kupnje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ispravi me ako sam u krivu, jel to mozda ''Pedal pusher''. za mene je wnw odlican brend, ali kao da im nesto nedostaje, mozda ambalaza, pojma nemam. :D

      Izbriši

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe