''How to make BROWS wow?'' #minipost

15:15

Drage dame, nadam se da uživate u ovom sparnom ljetu. Ne znam kakvo je vrijeme kod vas, ali kod mene u ''selu'' je zaista sparno i zaista je vrijeme za ''poluditi''. Iskreno, jedva čekam da dođe i taj drugi kolovoz pa da i ja desetak dana uživam na moru.

Kako vam se vrlo rijetko javljam, odlučila sam vam danas napisati mini post o mojim obrvama. Ponekad ih znam srediti toliko da dobijem par pohvala, a te pohvale su mi nahranile moj ego i odlučila sam napisati par trikova s kojim se služim kada izlazim van. Obrve sređujem samo kada izlazim vikendom van jer moj makeup vikendom i svakodnevni makeup se razlikuje od uređenje obrva i tamnih sjenila na očima, a ostalo je sve isto.

Prije nego što krenem, vjerujem da se nekima neće svidjeti moj ritual sređivanja obrva, ali sam ga htjela napisati iz razloga što želim dokazati da postoje alternativni načini i da oni zapravo ''šljakaju''.

Za uređenje obrva koristim tanki kosi kist (laički nazvan, inače taj kist se koristi za gel eyeliner), češalj za obrve, eyebrow gel (u ovom slučaju koristim Catrice- lash//brow designer - Shaping and Conditioning Mascara Gel) te sjenilo (Essence- Quattro eyeshadow u nijansi 05 to die for/ Essence- 05 paleta how to make brows wow ili Eyebrow Kit by H&M ; te tri palete koristim zasebno, ovisno o raspoloženju, ne koristim sve od navedenog, nego samo jedan proizvod kojeg tog dana izaberem.)

1.Korak
Prije svakog puta prvo počupam svoje obrve (ono što strši), podrežem ih škaricama i zatim ih počešljam u pravcu samog rasta. Ponekad prstima preoblikujem vrh svoje obrve.

2. Korak
Uzmem kist koji sam navela u uvodu i krenem brzim, kratkim i laganim pokretima popunjavati svoje obrve. Inače, svaki put drugačije ih popunim, jednostavno, s njima volim ekspreimentirati i ne mogu vam dati točan savjet da vam svaki put obrve ispadnu jednake kao kada ste ih prošli put oblikovali.

3. Korak
Nakon što ste ih oblikovali i popunili po vašoj želji, predzadnji korak vam je taj da s gelom polagano prođete preko obrva kako bi boja i obrve ostale oblikovane tijekom cijelog dana.

4. Korak
Ako želite istaknuti svoje obrve, stavite highlighter ili neko svijetlo sjenilo na kost koja se nalazi ispod same obrve te tako ih još više možete istaknuti.

Savjet +
Prvo stavite makeup na lice, zatim uredite obrve i onda na poslijetku se pozabavite s makeupom na očima. Taj redoslijed imam od samog početka mog staža što se šminkanja tiče.





Kako vi uređujete svoje obrve?
Koje proizvode vi koristite za svoje obrve?
Preporuke za proizvode?

You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe