Palete pričaju svoju priču...

17:03

Kao što i sam naslov govori palete imaju svoj život u mom srcu. Ne poznajem još osobu koja voli više palete gledati, kupovati od mene. Možda su i sami početci šminkanja i bloganja krenuli upravo zbog paleta. One imaju ''ono nešto'' i u mom životu su zaista posebne. Kada otvorite prvu ladicu gdje odlažem svoju šminku, prvo ćete uočiti palete koje koristim i koje čuvam još u kutijama u kojima sam ih i kupila. Neki će to smatrati bolešću, ali ja smatram da u šminkanju svatko pronalazi svoje proizvode kojima daje malo više pažnje nego ostalim. Na primjer, imam dvije maskare, a otprilike 16 (slovima šesnaest) paleta koje pokušavam ravnomjerno koristiti. Naravno da je to nemoguće, ali trud je važan! (samo jedna digresija: imam problema sama sa sobom kad vidim da trošim neku paletu hahah)

U nastavku ovog posta pokazat ću vam svojih top palete u mojoj kolekciji te uz njih ćete dobiti mini recenziju.


MUR- Eat Sleep Makeup Repeat



Ova paletica je u mojoj kolekciji samo zbog neonskih boja. Iznenađujuće su pigmentirane. Koristim ih kada idem na EDM koncerte ili kako se to u mom kraju kaže: ''Rejvanje''. Poprilično sam party animal i svakoj osobi koja je poput mene ovo treba u svojoj kolekciji. Također, s ovom paleticom se lako pretjera. Bez problema se može napraviti tri osovna looka s ovom paleticom, ali dakako mogu se i kombinirati.

WET n'WILD- E738 Comfort Zone (Zone de confort) 



Ova paleta je must-have za sve početnike, ali i one malo iskusnije šminkerice. Prije svog rođendana gledala sam ju par puta i bila sam poprilično skeptična, ali sam nakon rođendana postala osoba koja hvali ovu paletu jer se našla u jednoj vrećici s poklonima. Vrlo je pigmentirana i kao sto možete vidjeti, poprilično volim ovu golden nijansu ( u prvom redu, druga) 

ESSENCE- All about Greys, All about Nudes


Klasična drogerijska paleta iznimne pigmentiranosti. Možete ju pronaći u skoro svim drogerijama za 40ak kuna. Nemam ništa posebno pričati o njoj, jer ju većina koristi. Izvrsna za početnice, lako se blenda i ne može se pretjerati. 

MUR- Flawless


Nažalost, za ovu paletu nemam video, ali svi znamo koja je to paleta i gdje sam ju nabavila. Nema previše komentara za nju osim da je jedna od najboljih paleta s 32 sjenila. Ta paleta ima sve. Ta paleta ima dušu.


Koje su vaše top palete?
Imate li neku zamjerku ovim paletama koje su meni top?
Imate li neki prijedlog za novu paletu poput ovih?


ldm1409- ig
LanyMat- FB
LanyMat- Twitter

You Might Also Like

2 komentari

  1. ne znam dal je do mog kompa ali ja uopće ne vidim ni jedan video :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sada sam probala s kompjutera i mobitela i ja mogu pogledati video :/ zao mi je sto ne mozes vidjeti. :O

      Izbriši

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe